mandag 20. oktober 2008

Høst.

Siden sist har vi vært ei uke på Kypros. Fortsatt full sommer der, lå på rundt 28-29 grader. Om kveldene gikk det fortsatt an å gå i T-skjorte og shorts. Krystallklart vann og deilig temperatur. Sønnen på 12 snorklet masse og fikk oppleve syden for første gang. Det var faktisk første gang for mannen også. Det blir nok gjentatt.

Kom tilbake til Norge og full høst. Var blitt mye mer farger på trærne bare den uka vi var borte. Deilig med sol og varme, men jeg er glad vi har årstidene. Kunne ikke tenkt meg å ha et halvt år med sommer som de har der nede. I dag er det grått og trist, og det både blåser og regner. Men da er det godt å komme hjem, tenne stearinlysene og kose seg inne.

I morgen er det igjen treff for Vågsbygd Hagegale. Her hadde jeg tenkt å legge en link, men hvordan får jeg den "pen" og ikke den lange regla, tro?

1 kommentar:

  1. Å så deilig med litt sol og varme:-)

    Jeg gleder meg til å treffes i kveld:-)).

    Når det gjelder pen lenke merker du bare det ordet som skal være tekst i lenken, trykker på url knappen og skriver/limer inn lenkeadressen i boksen du får opp.

    SvarSlett