søndag 21. september 2008

Fortsatt litt testing med bilder.

I går var det nydelig vær. Etter en lang tid med regn og grått vær, var det deilig med en solskinnsdag. Fikk ryddet litt ute, men det er overgrodd med ugress, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

Men det blomstrer en del fortsatt. Georginene er på det fineste nå, og jeg tar stadig med en bukett til jobben for å pynte opp på skrivepulten. 


I dag gikk vi en fin tur, fra Kjos Gård og opp til Bråvannsskogen. Begynner å bli fine farger i skogen, men vi glemte selvfølgelig å ta med fotoapparatet. 







Litt som blomstrer i hagen nå. Øver meg på å legge inn bilder, men de havner ikke der jeg vil.
























1 kommentar:

  1. Den hvite og røde kjøpte jeg på plantasjen i år. Den var søren meg fin!

    SvarSlett