fredag 19. september 2008

Første innlegg.


Jeg har blitt inspirert av alle de andre på Hagegal som har opprettet blogger. Spennende å prøve, så får tiden vise om jeg klarer å følge opp dette.

Må prøve å sette inn noen bilder av det som blomstrer i hagen nå.












































































Blir litt knoting til å begynne med. Lurer på hvorfor alle bildene la seg hulter til bulter da jeg lastet inn flere samtidig. Trodde de skulle komme automatisk etter hverandre.

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Hyggelig å se innlegg fra deg!
    Opplevde det samme prøblemet med bildene - ble veldig knotete å skulle ordne dem. Og det verste hos meg var at jeg plaserte dem 3 og 3, og da jeg postet innlegget kom alle etter hverandre og det ble et meget langt innlegg...

    Uansett - fine bilder!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Veldig fine blomster, likte måten du har tatt bilder på :)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig med kommentarer! Er nytt for meg med blogging, så jeg må prøve meg litt fram.

    SvarSlett
  4. Himmel og hav, for en lekker Georgine!!! Geeeezzz! Du kunne ikke tenke deg å bytte en bit? Jeg har ganske mye av sånne hvite ponpon med lillaskjær? Eller noe annet?

    SvarSlett
  5. Jo, klart vi kan bytte. Vi får ordne det litt senere i høst.
    De blomstrer kjempeflott nå.

    SvarSlett